Pages

Wednesday, June 11, 2014

Merepek sbb tidur pagi.



Okay...pagi ni ada rusuhan. 2 bom tangan di pintu kuliah. Tp, berjaya juga masuk kuliah somehow. Mengalir air mata Farah Athirah menahan debar, Futaimah Sweileh memerhati dari sisi. Aku menghantar ws kpd Nurul Shahifudin utk mengkhabarkan keadaan.

Tengah duduk dalam exam hall,rupa2nya makin teruk rusuhan di luar, gas pemedih mata dilepaskan. Tiba2 sebelah mejaku ada locker,sempat kukeluarkan tuala kecil dan kubasahkan dengan air. Aku pun berlari keluar menutup hidungku dengan tuala, namun bau tengik itu sempat menerobos hidungku .




Aku berlari-berlari sehingga bertemu Nurul Mazelan , Siti Hidayu Othman dan Izzaty Ulya Munirah. Dan selepas tu pandanganku berubah...aku tgh bersiap2 utk majlis ijab akn dtg...
Ape nih?!!!

Okay aku mimpi rupanya. Bnyk sgt watak terlibat,sapa suruh Queparfum Nadirahamapei blnja kek smlm...wakaka

P/s doakan hari ini exam Falsafah ! Alfatihah.

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com