Pages

Saturday, June 18, 2011

Amek jap ink kat luar,,,


BismillahirRahmanirRahim 
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

Salam,,

Alhamdulillah,,shg saat ini Allah masih memberikan sy peluang utk hidup di planetNya ini.
Hari genap sya 20 tahun,thn depan blh mengundi,,bersedia semua parti2 di Msia.  Terima kasih saya ucapkan kpd sesiapa shj yg ingt saya,wish sy hepi besday,meraikan umur yg makin meningkat ,sebenarnya sy x fikir pun meningkat krn pd hakikatnya makin menuju ke alam baqa'. 
Syukran kpd semua yg wish saya,ada yg awal 2 minggu wish,siap bg present lagi.Siapakah jejaka itu? Haha,namanya dirahsiakan.Terima kasih yer,,,Kpd mak,abah.Credits to both of you krn berjaya membuatkan air mata 20 thn yg pertama menitis.Mereka berdua menyanyikan lagu besday dlm 2 bhs yg digabungkan,bhs arab dan siam. Mrk betul2 buat sy rasa mcm kecik lagi,Luv u two,ma abah! Kpd adk2 sya yg tak tahu bila nk matang2,Bam2 dan Batis syukran krn wish,,Batis,mmg sweet blog post tu.Hang bejaya buat akak nangis sejam sebelum exam,,,Kpd Mama Tok dan Wan,trimas kol Nisha,maaflah,,disebabkan masa yg berbeza,,perbualan disingkatkan krn tgh mamai,huhu.Dan juga kpd sedara-mara kwn2 FB,,trima kasih krn sudi memenuhkan kotak notifications saya dgn bday post.Mmg terharu,,,

Terima Kasih yg tak terhingga kpd 'AJK INK PRINTER' yg bjaya buat saya terlompat terkejut depan pintu rumah.Memang meriah sambutan hari jadi kali ini,,mmg saya terkena. Biasanya saya yg plan surprisekan bday kwn2,kali ni sy yg terkena.Credits kpd Nad,penyumbang idea dan temannya yg menghubungi saya atas urusan ink.Jaga,,,^0^. (sebenarnya saya di rumah ARB,tugas jaga printer.Kebetulan ink habis,,pndai hang guna peluang ni yer,Nad!) Syukran kpd roomate yg mcadangkan hidangan Welatain-K.Farahin,lama juge xmakan ayam,Uya dan Sakinah & Farah,dgn kek Gatoh.Sape lagi,,Ha,K.Aimi,pandai juga akak berlakon,suruh saya amek INK kat luar. Kpd Pi,anda org pertama di muka bumi ni yg bg saya bunga.Lps ni kena cari balang.Ustazah,syukran hidangkan mknn awal dari biasa.Pah,,saya tunggu yg dlm peti ais tu,,
Tak lupa juga K.Ain dan Ayu,sungguh pandai kalian berlakon.Sehingga saya mmg tak sangka dan menyangka. Syukran sekali lagi,,,,memang nk nangis! Saya syg korang semua!!! YA Allah,bantulah kami semua,,tetapkan hati kami dlm mencari keredhaanMu.

Hari ini,paper sirah ,berjalan dgn lancar. Madah favourite saya pd bday saya!! ^0^. Ada 4 soalan,tp kena jwb 2 shj.Membuatkan sy berdebar2,,biar betul.Markahnya confirm 50,50. Gerunnya.Ya Allah,bantu kami. 
Tp,overall,alhmdlh sy blh jawab.Sya jwb soalan ttg bgaiman cara Nabi berdakwah dan Cara Quraisy menentang.Soalan kedua yg sy pilih ttg Yahudi di Madinah,,menceritakan bgaiman mrk mengkhianati perjanjian yg tlh mrk lakukan dgn Nabi Muhammad saw.




kek



Welatain-ayam2,muka ayam


Uitt.kek batik.Bila nk keluar dr fridge ni?


Bunga,,,aik my Qutuz buat apa tuh? intai ikan ke bunga?


(sekadar hiasan...progam ziarah Dato' Rodzi)

Ok,la.sampai sini shj. Hari ini half day balas FB post.Masa utk study,,,madah yg best juga lps ni--SOROF! 
Doakan kami yer . Sbg penutup kata,renung2lah kata2 ni...

♥Ambillah waktu untuk berfikir,itu adalah sumber kekuatan.
♥Ambillah waktu untuk berdoa,itu adalah sumber ketenangan.
♥Ambillah waktu untuk belajar,itu adalah sumber kebijaksanaan.
♥Ambillah waktu untuk mencinta,itu adalah hak istimewa yang diberikan Allah.
♥Ambillah waktu untuk bersahabat,itu adalah jalan menuju kebahagiaan.
♥Ambillah waktu untuk beramal,itu adalah kunci menuju kepada yang ESA


No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com