Pages

Tuesday, December 27, 2011

Curi gitar haram,,curi masa xpe~

Bismillah,,

Salam semua!

"Tiap-tiap nabi mempunyai teman, dan Uthman adalah temanku di dalam syurga."
                                                  (Nabi Muhammad s.a.w)

Dah berlipat semua urat2 di frontal dan parietal,jenuh mengapal buku ,mentang2lah minggu ni terakhir kuliah sebelum exam januari nnti,,doktor2 yg aku cintai pakat buat ujian.Bayangkan apa yg dipelajari selama ini diulangkaji sedebuk dalam 2 jam! Ni la namanya 'study last saat'!
Hari ni Tarikh Khulafa' dan AlQuran.Alhamdulillah,maqro' terakhir juzuk 3 bjaya dihafal. Seronoknya,xsangka aku dpt juga mghabiskan 3 juzuk. Haza min fadhli Rabbi,,Tarikh ? Aku tawakal je,,jawab ikut kefahaman,,(acehh,itupun klu mmg ada kefahaman,,^0^)

anyway,post pagi ni cuma nk share link blog post adik ttg cuti mrk di Mesir di mana Tour guide yg bertauliah dan cekap itu adalah aku! aha,,blh amek number,sape2 yg memerlukan khidmat atau nasihat. ^0+...

Klu ada masa ,klik ape nih? ,,tp tu pun xabes lagi dia tulis..berhenti masa giza.

Ok,lah.Doakan saya ye!





jangan jeles,,,hehe.Hopefully dpt jd mcm Dr.Basya.Klu diizinkan Allah,aku nk teruskan pengajian aku dlm khilafah Abasiyah dan Umaiyah...Minat gle Sejarah,,tp still xblh score exam,huhu


p/s kenapa kebelakangan ni asyik mimpi benda yg sama? adakah itu tanda2nya? Aisy,,,xmauuuu!

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com