Pages

Wednesday, June 15, 2011

rehat jap,,,


Salam semua,,,

Alhmdlh,1 paper iaitu alQuran tlh selamat,,dan sekarang berada di tangan pemeriksa.Dan keputusannya di tangan Allah.
Saya blh jwb dgn lancar,alhamdulillah. 2juzuk ni pun dah hmpir nk pengsan rasanya,kwn2 1st batch lagi la,4 juzuk.Seronoknya,mrk.Ya Allah,izinkanlah kami mjadi para huffaz kalamMu.

Saya mcm nila,elok2 semangt nk study,tangan gatal je,nk google la,youtube la.Facebook n YM tu confirm.Fokus ke main2? hehe. Almuhim,tgh seronok study computer (esok theory Microsoft Access) hati ni teringat si dia,,,,,Ha,sapa tu?? Scroll bwh.




Yeargh! Dialah Sami Yusuf,bukan ingat orgnya yer.Hati ni satu je,Hasbi robbi!
Saya minat betul suara Sami Yusuf,lagunya mmg org kata mengantuklah,mendayu2,syok sendirila.Argh,itu pendapat korang.Saya hormati. Jiwa saya ni romantik lemah lembut,korang kena tahu tu,,^0^ Selain maher zain,sami la penyanyi arab yg sy minat. Pertama kali sy jatuh hati dgn dia ialah sms Form 5,dgr lagu alMuallim.. Lagu2nya pun islamik.Dan shg sekarang ringtone saya setia lagu beliau You Came to Me.Bertukar dari lagu 'dirahsiakan' krn tersama pula dgn blog seorg hamba Allah ni,,tp saya yg jumpa dulu!

K,,selamat menelaah dan menghayati lagu,dari si Dia....

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by BloggerCandy.com